Menjador escolar

Horari i preus

L’escola disposa de servei diari de menjador escolar, de 12:30 a 15 h, a càrrec de l’empresa Serunion Educa.

El preu del servei és:

Alumnat fix: 6,20 € / dia
Alumnat esporàdic: 6,80 € / dia

Podeu posar-vos en contacte amb la responsable d’aquest servei al telèfon 662 307 778 (de 9 a 10 h), o bé enviar un correu electrònic (ceipjoanperucho.bar@serunion.com) per informar de les assistències addicionals, de les faltes justificades o per tractar algun altre tema.

Menús

Cliqueu aquí  per accedir a la planificació de menús del mes d’octubre de 2019. Poden haver-hi variacions en alguns menús que seran comunicades prèviament a les famílies.

Qüestions importants a tenir en compte

• Les al·lèrgies i/o intoleràncies han de ser comunicades a la coordinadora per tal de planificar una dieta especial. No es realitzarà cap dieta sense l’informe del metge o metgessa.
  • Els infants del grup d’1 i 2 anys i d’educació Infantil han de portar:
      • Un paquet de tovallons.
      • Un paquet de tovalloletes.
      • Una bosseta per poder endur-se les seves pertinences els divendres.
      • Un necesser amb el raspall i la pasta de dents.
      • Una bata.
  • I els infants d’Educació Primària:
      • Un paquet de tovallons.
      • Un necesser amb el raspall i la pasta de dents.
      • Bata (opcional).
  • Tingueu cura de marcar amb el nom i el cognom de cada infant tot el material.
  • En el cas que ho necessiteu, el Consell Comarcal del Baix Penedès concedeix beques de menjador escolar, de caràcter socioeconòmic o ordinari. Per a més informació o consultes adreceu-vos a l’àrea d’educació del Consell Comarcal del Baix Penedès (c. Andreu Nin, 1-3, 43700 El Vendrell, telèfon 977 66 45 50, educa@baixpenedes.cat) o dirigiu-vos a la seva pàgina web: http://www.ccbp.cat/index.php/el-consell/serveis-i-tramits/serveis-al-ciutada/educacio