Cultura digital – Serveis digitals de l’escola

L’escola disposa actualment dels següents serveis digitals:

Cliqueu aquí si voleu consultar la llista amb informació més detallada dels dispositius i equips (només hi podeu accedir si sou usuari/ària del domini escolajoanperucho.com)

ORDINADORS, TAULETES I COMPLEMENTS

Dispositius o equips
Responsable/s
Persones usuàries i beneficiàries
Documentació / Normativa / Recursos
Ordinadors portàtils. Departament d'Educació: adquisició, distribució i manteniment dels equips (desplegament del Projecte d'Acceleració de la Transformació Digital dels Centres (PATDC) en el marc del Pla d'Educació Digital de Catalunya 2020-2023).

Coordinador/a digital:

  • Entrega i recollida dels equips dels mestres, i entrega de les credencials (IDI).
  • Seguiment de l'ús dels equips (INTUNE i Portal d'ús).
  • Assessorament als mestres.
  • Actualització de l'inventari (INDIC).

Mestres: gestió de les avaries i de les incidències al servei SAU.

Mestres (equips personalitzats cedits en préstec). Inventari dels equips del PATDC: Portal INDIC (aplicatiu del Departament d'Educació).

Gestió d’identitats digitals i credencials d’accés als equips del PATDC: Portal IDI (aplicatiu del Departament d'Educació).

Gestió centralitzada dels equips Windows: Portal INTUNE (aplicatiu del Departament d'Educació).

Monitoratge de l'ús dels equips del PEDC: Portal d'ús (aplicatiu del Departament d'Educació).

Per avaries o incidències dels equips: SAU, Servei d'atenció a l'usuari.

Document informatiu intern sobre l'ús del dispositiu en el moment de l'entrega.

Document intern de compromís individual (custodiats a l'escola).

Document informatiu sobre els serveis digitals de l'escola per a mestres (funcionament de les unitats compartides en xarxa amb el servidor i credencials dels usuaris de mestre i alumnat).

Ordinadors portàtils. Departament d'Educació: adquisició, distribució i manteniment dels equips (desplegament del Projecte d'Acceleració de la Transformació Digital dels Centres (PATDC) en el marc del Pla d'Educació Digital de Catalunya 2020-2023).

Coordinador/a digital:

  • Entrega dels equips a l'alumnat i de les credencials (IDI).
  • Recollida dels equips de l'alumnat que és baixa o finalitza l'etapa. Reinicialització dels equips.
  • Assessorament als mestres tutors/es.
  • Seguiment de l'ús dels equips (INTUNE i Portal d'ús).
  • Actualització de l'inventari (INDIC).
  • Gestió de les avaries i de les incidències al servei SAU.

Mestres: Acompanyament en l'ús que fa l'alumnat dels equips.

Alumnat de 5è i de 6è d'educació primària (equips personalitzat cedits en préstec). Inventari dels equips del PEDC: Portal INDIC (aplicatiu del Departament d'Educació).

Gestió d’identitats digitals i credencials d’accés als dispositius del PEDC: Portal IDI (aplicatiu del Departament d'Educació).

Gestió centralitzada dels equips Windows: Portal INTUNE (aplicatiu del Departament d'Educació).

Monitoratge de l'ús dels equips del PEDC: Portal d'ús (aplicatiu del Departament d'Educació).

Per avaries o incidències dels equips: SAU, Servei d'atenció a l'usuari.

Document informatiu intern sobre l'ús de l'equip en el moment de l'entrega.

Document intern de compromís individual (custodiats a l'escola).

Ordinadors de sobretaula i portàtils (aula d'ordinadors, aula d'ordinadors mòbil, aules i administració). Departament d'educació: dotació i manteniment dels equips inventariats (adquirits al Centre de Telecomunicacions i Tecnologies de la Informació - CTTI).

Mestres:

  • Reserva dels dispositius que ho requereixin (aula d'ordinadors i ordinadors portàtils mòbils).
  • Acompanyament en l'ús que fa l'alumnat dels equips.

Coordinador/a digital:

  • Gestió de les avaries i de les incidències al servei SAU.
  • Inventari intern dels equips.
  • Manteniment dels equips no inventariats pel Departament d'Educació (no adquirits al CTTI).
  • Proposta de renovació i noves adquisicions.

Servei preventiu planificat de proximitat: Visites periòdiques a l'escola d'un especialista TIC per a dur a terme actuacions que permetin prevenir i evitar futures incidències o mal funcionament de les infraestructures TIC que només es poden realitzar de forma presencial.

Mestres.

Alumnat de tots els nivells d'educació infantil i primària.

Per a l'adquisició de maquinari TIC: catàleg de solucions TIC, elements singulars per a centres educatius.

Inventari intern dels equips de l'escola.

Servei de reserva dels mestres a l'entorn Google Workspace de l'escola (gestió dels recursos) dels ordinadors de l'aula d'ordinadors i dels ordinadors portàtils mòbils).

Per avaries o incidències dels equips inventariats pel Departament d'Educació: SAU, Servei d'atenció a l'usuari.

Per avaries o incidències dels equips no inventariats pel Departament d'Educació: empreses de reparació i de manteniment.

Document informatiu intern sobre els serveis digitals de l'escola per a mestres (funcionament de les unitats compartides en xarxa amb el servidor i credencials dels usuaris de mestre i alumnat).

Calendari de visites del servei preventiu planificat de proximitat.

Tauletes tàctils. Coordinador/a digital:

  • Configuració inicial.
  • Gestió del manteniment i de les avaries.
  • Seguiment del seu ús.

Mestres:

  • Reserva dels dispositius.
  • Acompanyament en l'ús que fa l'alumnat dels dispositius.
Alumnat de tots els nivells d'educació infantil i primària. Servei de reserva dels mestres a l'entorn Google Workspace de l'escola (gestió dels recursos).

Per avaries o incidències dels equips: empreses de reparació i de manteniment.

Armari mòbil emmagatzematge i recàrrega. Coordinador/a digital:

  • Col·locació inicial dels cables, carregadors i de les tauletes.
  • Seguiment del seu ús.
  • Gestió del manteniment i de les avaries.

Mestres: Acompanyament en l'ús que fa l'alumnat de l'armari.

Alumnat de tots els nivells d'educació infantil i primària. Armari dedicat a l'emmagatzematge i recàrrega de les tauletes de l'escola.

Per avaries o incidències dels equips: empreses de reparació i de manteniment.

Servei de reserva dels mestres a l'entorn Google Workspace de l'escola (gestió dels recursos).

Armari mòbil d'emmagatzematge i recàrrega. Departament d'Educació: dotació en el marc del programa "Educa en Digital".

Coordinador/a digital: Registre i avís de les incidències al servei SAU.

Tutors/es de 5è i 6è:

  • Col·locació dels cables, dels carregadors i dels equips de l'alumnat a l'inici de curs.
  • Acompanyament en l'ús que l'alumnat fa de l'armari.
Alumnat de 5è i de 6è d'educació primària. Armaris dedicats a l'emmagatzematge i recàrrega dels ordinadors portàtils Lenovo model 300e de l'alumnat de 5è i 6è d'educació primària.

Per avaries o incidències: SAU, Servei d'atenció a l'usuari.

PISSARRES DIGITALS, PANELLS INTERACTIUS TÀCTILS I TELEVISORS

Dispositius o equips
Responsable/s
Persones usuàries i beneficiàries
Documentació / Normativa / Recursos
Pissarra digital interactiva. Coordinador/a digital:

  • Seguiment del seu ús.
  • Gestió del manteniment i de les avaries.

Mestres: Utilització a l'aula en funció de les necessitats metodològiques i didàctiques de les sessions.

Alumnat d'educació infantil 5 anys, i de 2n, 4t, 5è i 6è d'educació primària. Per avaries o incidències dels equips: empreses de reparació i de manteniment.
Projector fix de curta distància. Coordinador/a digital:

  • Seguiment del seu ús.
  • Gestió del manteniment i de les avaries.

Mestres: Utilització a l'aula en funció de les necessitats metodològiques i didàctiques de les sessions.

Mestres. Per avaries o incidències dels equips: empreses de reparació i de manteniment.
Panell interactiu tàctil. Departament d'Educació: Dotació i manteniment.

Coordinador/a digital:

  • Seguiment del seu ús
  • Gestió de les avaries i de les incidències al servei SAU.

Mestres: Utilització a l'aula en funció de les necessitats metodològiques i didàctiques de les sessions.

Alumnat de 3r d'educació primària. Per avaries o incidències: SAU, Servei d'atenció a l'usuari.
Panell interactiu tàctil. Coordinador/a digital:

  • Seguiment del seu ús.
  • Gestió del manteniment i de les avaries.

Mestres: Utilització a l'aula en funció de les necessitats metodològiques i didàctiques de les sessions.

Alumnat d'educació infantil 3 i 4 anys, i de 1r i 5è d'educació primària. Per avaries o incidències dels equips: empreses de reparació i de manteniment.
Projector portàtil. Coordinador/a digital:

  • Seguiment del seu ús.
  • Gestió del manteniment i de les avaries.

Mestres: Utilització puntual a l'aula en funció de les necessitats metodològiques i didàctiques de les sessions.

Alumnat de tots els nivells d'educació infantil i primària. Per avaries o incidències dels equips: empreses de reparació i de manteniment.
Televisor. Coordinador/a digital:

  • Seguiment del seu ús.
  • Gestió del manteniment i de les avaries.

Mestres: Utilització a l'aula en funció de les necessitats metodològiques i didàctiques de les sessions.

Alumnat d'educació infantil 1 i 2 anys Per avaries o incidències dels equips: empreses de reparació i de manteniment.

IMPRESSORES

Dispositius o equips
Responsable/s
Persones usuàries i beneficiàries
Documentació / Normativa / Recursos
Equip multifuncional Konica Minolta Bizhub C224e. Departament d'Educació i Centre de Telecomunicacions i Tecnologies de la Informació (CTTI): Dotació, manteniment i subministrament dels tòners.

Secretaria de l'escola:

  • Creació i entrega de les credencials d'accès (nom d'usuari/ària i contrasenya) de les persones autoritzades per la direcció de l'escola.
  • Administració i seguiment de les quotes de consum de cada usuari/ària.

Direcció de l'escola: sol·licitud i autorització al CTTI, mitjançant el SAU (Servei d'atenció a l'usuari), del pagament de l'ampliació de la quota de còpies, per complementar quan sigui necessari la quota anual assignada que té l'escola.

Coordinador/a digital: Gestió del manteniment i de les avaries.

Mestres.

Alumnat de tots els nivells d'educació infantil i primària.

Aplicatiu PaperCut de gestió dels usuaris i distribució de quotes d'impressió.

Monitoratge remota de restitució dels nous tòners amb l'empresa subministradora.

Document informatiu intern sobre els serveis digitals de l'escola per a mestres (tutorials sobre el funcionament de l'equip i credencials d'accés).

Document informatiu intern amb recomanacions sobre dades confidencials i impressió de documents, a partir de les polítiques d'impressió regulades a l'Acord GOV/144/2011, de 18 d'octubre.

Per a la gestió de les avaries, de les incidències i per a sol·licitar l'ampliació de la quota d'impressió: SAU, Servei d'atenció a l'usuari.

Equip multifuncional RICOH MP C4503. Secretari de l'escola:

  • Creació i entrega de les credencials d'accès (nom d'usuari/ària i contrasenya) de les persones autoritzades per la direcció de l'escola.
  • Administració i seguiment de les quotes de consum de cada usuari/ària.

Coordinador/a digital: Gestió del manteniment i de les avaries.

Equip directiu, coordinadors/es i personal administratiu. Aplicatiu de gestió dels usuaris i distribució de quotes d'impressió.

Monitoratge remota de restitució dels nous tòners amb l'empresa subministradora.

Document informatiu intern amb recomanacions sobre dades confidencials i impressió de documents, a partir de les polítiques d'impressió regulades a l'Acord GOV/144/2011, de 18 d'octubre. Aquest document i les credencials d'accès s'entreguen als nous usuaris i usuàries.

Per a la gestió de les avaries i de les incidències: empresa subministradora.

ROBÒTICA EDUCATIVA

Dispositius o equips
Responsable/s
Persones usuàries i beneficiàries
Documentació / Normativa / Recursos
Robot Edison EDP001 i V3.

Lot Spike Prime i Essential de LEGO Education.

Micro:Bit V2 Single.

Smart Cutebot (per a Micro:Bit)

Ring:bit Bricks Pack 6 in 1 (per a Micro:Bit)

Codey Rocky education version.

Coordinador/a digital:

  • Seguiment del seu ús.
  • Gestió del manteniment i de les avaries.

Mestres: Utilització a l'aula en funció de les necessitats metodològiques i didàctiques de les sessions.

Alumnat d'educació primària. Servei de reserva dels mestres a l'entorn Google Workspace de l'escola (gestió dels recursos).

Per a la gestió de les avaries i de les incidències: empresa subministradora.

Robot Bee-Bot.

Robot Blue-Bot.

mTiny Discover Kit.

Tale-Bot Pro.

Coordinador/a digital:

  • Seguiment del seu ús.
  • Gestió del manteniment i de les avaries.

Mestres: Utilització a l'aula en funció de les necessitats metodològiques i didàctiques de les sessions.

Alumnat d'educació infantil. Servei de reserva dels mestres a l'entorn Google Workspace de l'escola (gestió dels recursos).

Per a la gestió de les avaries i de les incidències: empresa subministradora.

SO

Dispositius o equips
Responsable/s
Persones usuàries i beneficiàries
Documentació / Normativa / Recursos
Sistema de megafonia interior de l'edifici. Coordinador/a digital: Gestió del manteniment i de les avaries.

Equip directiu: Gestió del servei d'informacions per megafonia de l'escola.

Mestres: Utilització en funció de les necessitats de les activitats.

Mestres.

Alumnat de tots els nivells d'educació infantil i primària.

Per a la gestió de les avaries i de les incidències: empresa subministradora.
Equip de so portàtil.

Altaveu actiu.

Micròfon USB.

Coordinador/a digital: Gestió del manteniment i de les avaries.

Mestres: Utilització en funció de les necessitats de les activitats.

Mestres.

Alumnat de tots els nivells d'educació infantil i primària.

Per a la gestió de les avaries i de les incidències: empresa subministradora.

XARXA

Connexió de dades externa (WAN) amb fibra òptica, directament als servidors corporatius de la xarxa de la Generalitat de Catalunya.

Dins el centre es disposa d'una xarxa de dades amb cables ethernet (LAN) integrada en l'edifici, que permet la transmissió de dades als diferents equips que s'hi connecten. Aquesta infrastructura està especificada en la documentació tècnica de l'edifici.

També es disposa d'una xarxa sense fils (WLAN) que permet la connectivitat dels dispositius del centre a les noves xarxes WiFi (SSIDs) disponibles, amb bandes de freqüència 2,4 GHz i 5 GHz. Es disposa de SSIDs diferenciades per alumnes, mestres, personal i per a la xarxa Eduroam. Aquesta infrastructura està especificada en la documentació tècnica custodiada per l'escola i el CTTI.

Els diferents punts de la xarxa s'agrupen en un rack (armari metàl·lic amb porta de vidres i panells d'interconnexió). Es disposa de documentació tècnica que descriu les connexions realitzades.

La connexió dels ordinadors en xarxa permet compartir recursos, amb diferents modalitats d'accés, entre les diferents estacions de treball: impressores i unitats (o carpetes) d'emmagatzematge. Tots els equips del centre tenen tres tipus difrents d'usuaris, amb permisos diferents de compartició de recursos:

  • Usuari super: carpeta compartida S, T i P amb permisos totals (espai d'emmagatzematge dedicat a l'administrador/a del sistema).
  • Usuari argo: carpeta completa T, amb permís de lectura (espai d'emmagatzematge dedicat a l'alumnat).
  • Usuari prof: carpeta compartida P, amb permisos totals (espai d'emmagatzematge dedicat als i a les mestres).

És duu a terme un protocol de còpies de seguretat de les carpetes compartides al servidor, diàriament, trimestralment i anualment en funció del tipus d'informació.

Servei
Responsable/s
Persones usuàries i beneficiàries
Documentació / Normativa / Recursos
Google Workspace for Education Fundamental

▷ [WEBINAR] ¿Conoces las últimas novedades de Google Workspace? - SERHS Cloud

Paquet gratuït d'eines i serveis de Google pensades per a centres educatius, que inclou eines de gestió (GMail, Drive, Calendari...) i eines per a facilitar l'ensenyament i l'aprenentatge (Classroom, Meet, Formularis...).

L'escola disposa del domini escolajoanperucho.com, associat al compte del Google Workspace.

Equip directiu: Rol d'administrador de l'entorn.

Secretaria de l'escola:

  • Selecció inicial dels paràmetres generals de funcionament de l'entorn.
  • Seguiment de les actualitzacions en l'entorn i adaptació, si s'escau, als paràmetres de treball de l'escola.
  • Gestió dels usuaris i usuàries, en comptes individualitzats.

Mestres: Utilització dels serveis disponibles en l'entorn de treball.

  • Correu electrònic GMail, per a la comunicació interna de l'escola i externa.
  • Contactes, amb accessos al directori d'adreces actives del domini de l'escola, i a la informació bàsica de contacte de les famílies que es comparteix amb la secretaria de l'escola.
  • Drive, per a l'emmagatzematge de documents de treball i la compartició amb permisos de carpetes i documents.
  • Calendari, per a la gestió d'esdeveniments i tasques relacionades amb el treball escolar i la compartició d'informacions generals.
  • Meet, per a la realització de videoreunions internes o externes no presencials.
Mestres. Document informatiu intern sobre els serveis digitals de l'escola per a mestres

Document intern sobre protocols d'alta i de baixa d'usuaris en els serveis digitals de l'escola.

Moodle Eix de l'escola Joan Perucho.

Entorn Virtual d'Aprenentatge (EVA) en l'entorn Moodle.

Departament d'Educació: Creació de la distribució per a les escoles, administració i manteniment des del sistema d'allotjament múltiple Àgora.

Equip directiu: Rol d'administrador de l'entorn.

Secretari/ària:

  • Selecció inicial dels paràmetres generals de funcionament de l'entorn.
  • Seguiment de les actualitzacions de l'entorn i adaptació, si s'escau, als paràmetres de treball de l'escola.
  • Gestió dels usuaris i de les usuàries, alumnat i mestres, en comptes individualitzats.
  • Actualització a l'inici de cada curs dels grups d'alumnes i dels equips de mestres assignats.

Mestres:

  • Detecció dels coneixements previs de l'alumnat sobre el funcionament de l'entorn, i realització de les accions formatives necessàries.
  • Detecció de les necessitats formatives i d'equipament (disponibilitat de dispositius i de connectivitat) de les famílies, en el cas que es proposin activitats de reforç o d'ampliació fora de l'horari lectiu.
  • Creació o activació de les activitats i dels recursos que s'adiguin a les necessitats de les situacions d'aprenentatge, o com a materials de reforç i d'ampliació.
  • Seguiment de l'ús que fa l'alumnat de l'entorn i de la realització de les propostes de treball.
  • Interacció, si s'escau, a les produccions fetes per l'alumnat.
Mestres.

Alumnat de tots els nivells d'educació infantil i primària.

Document informatiu intern per a mestres sobre:

  • Accés al servei i credencials.
  • Repositori de recursos formatius en línia (cursos, infografies, webinars i videotutorials) del Departament d'Educació.

Document informatiu intern per a famílies sobre l'accés al servei, tutorials introductoris sobre l'ús de la plataforma i credencials individualitzades per a accedir al servei, entregat en el moment de creació de l'usuari/ària i de l'entrega de les credencials.

Document intern sobre protocols d'alta i de baixa d'usuaris en els serveis digitals de l'escola.

Documentació interna allotjada en la mateixa plataforma sobre la gestió dels grups a l'inici de cada curs.

Web Nodes de l'escola Joan Perucho.

Construït sobre WordPress, sistema de publicació que incorpora una xarxa social (BuddyPress).

Departament d'Educació: Creació de la distribució per a les escoles, administració i manteniment des del sistema d'allotjament múltiple Àgora.

Equip directiu: Rol d'administrador del sistema.

Secretari/ària:

  • Selecció inicial dels paràmetres generals de funcionament del sistema.
  • Seguiment de les actualitzacions del sistema i adaptació, si s'escau, als paràmetres de treball de l'escola.
  • Gestió dels usuaris i de les usuàries mestres, en comptes individualitzats amb rol d'editors/es.
  • Gestió de les subscripcions de les famílies a les notificacions de publicació de nous articles, i actualització a l'inici de cada curs.
  • Creació i actualització de les informacions de l'escola de les pàgines amb informació estàtica.
  • Assessorament als mestres sobre criteris d'estil, presentació i selecció de paràmetres (etiquetes, categories, etc.) dels articles.
  • Vetllar l'acompliment de les mesures de protecció de dades de l'alumnat i dels mestres.
  • Renovació anual de la credencial d'accés genèrica de les famílies a les fotografies publicades.
  • Eliminació a l'inici de cada curs del banc de publicacions dels articles del curs anterior.

Mestres:

  • Elaboració dels articles amb informacions sobre les dinàmiques o activitats dels grups d'alumnes.
  • Seguiment de l'ús que fa l'alumnat i de les famílies del servei web.
Mestres.

Alumnat de tots els nivells d'educació infantil i primària, i les seves famílies.

Document informatiu intern per a mestres sobre:

  • Accés al servei i credencials individuals.
  • Repositori de recursos formatius en línia del Departament d'Educació.
  • Enllaços a documents interns amb tutorials sobre: passos per a la publicació d'articles; vinculació dels articles amb accessos restringits de les imatges; i la utilització d'imatges lliures de drets en els articles.

Document informatiu intern anual (o en el moment d'alta a l'escola) per a les famílies sobre l'accés al servei i les credencials per a accedir a la publicació de fotografies.

Document intern sobre protocols d'alta i de baixa d'usuaris en els serveis digitals de l'escola.

Autoritzacions de drets d'imatge de l'alumnat.

Dinantia

Logo Dinantia

Plataforma de comunicació web i mòbil amb les famílies.

Dinantia Mobile SL: Proveïdor del servei.

Equip directiu: Rol d'administrador del sistema.

  • Comunicació amb les famílies sobre qüestions generals de l'escola, informacions administratives i sortides escolars.
  • Gestió de les autoritzacions als infants per a la realització d'activitats escolars (sortides) i gestions administratives.
  • Gestió dels pagaments a l'escola (material educatiu i sortides).

Secretari/ària:

  • Selecció inicial dels paràmetres generals de funcionament del sistema.
  • Seguiment de les actualitzacions del sistema i adaptació, si s'escau, als paràmetres de treball de l'escola.
  • Gestió dels usuaris i de les usuàries, mestres i alumnes.
  • Actualització de les assignacions a grups a l'inici de cada curs escolar.

Mestres:

  • Comunicació amb les famílies sobre qüestions relacionades amb l'alumnat assignat.
  • Seguiment de l'ús que fan les famílies del servei.
Mestres.

Famílies de l'alumnat de tots els nivells d'educació infantil i primària.

Document informatiu intern a les famílies sobre com instal·lar l'aplicació mòbil, crear les credencials individuals i utilitzar la web o l'aplicació mòbil. El sistema genera i envia automàticament el missatge en el moment de l'alta de l'usuari o la usuària.

Document informatiu intern sobre els serveis digitals de l'escola per a mestres (funcions del servei a l'escola i credencials).

Document intern sobre protocols d'alta i de baixa d'usuaris en els serveis digitals de l'escola.

Shared Contacts for Gmail

Shared Contacts for Gmail (@SharedGContacts) / Twitter

Compartició de la informació de contacte de les famílies (telèfon i correu electrònic) entre els mestres i secretaria.

Aquesta aplicació permet la utilització d'una base de dades única amb la informació dels contactes de la família, que permet a diversos usuaris editar la informació i que aquests canvis es sincronitzin automàticament.

G-Apps Experts Inc: Proveïdor del servei.

Equip directiu: Rol d'administrador del sistema.

Secretari/ària:

  • Selecció inicial dels paràmetres generals de funcionament del sistema.
  • Seguiment de les actualitzacions del sistema i adaptació, si s'escau, als paràmetres de treball de l'escola.
  • Creació i actualització dels registres amb la informació de contacte de les famílies.
  • Actualització dels grups i de les assignacions de mestres a grups a l'inici de cada curs escolar.

Mestres:

  • En cas de rebre la informació directament, actualització dels registres amb la informació de contacte de les famílies.
Mestres. Document informatiu intern sobre els serveis digitals de l'escola per a mestres.

Document tutorial intern sobre l'edició de contactes i la seva utilització en el servei de correu electrònic.

Document intern sobre protocols d'alta i de baixa d'usuaris en els serveis digitals de l'escola.

Symbaloo

SymbalooEDU

Repositori compartit d'enllaços a recursos educatius en línia per a mestres.

Symbaloo BV: Proveïdor del servei.

Coordinador/a digital: Seguiment de l'ús que en fan els mestres.

Mestres:

  • Utilització dels recursos categoritzats en funció de les necessitats de les situacions d'aprenentatge.
  • Registre de nous enllaços i actualització, si s'escau, de la informació dels existents en el repositori.
Mestres. Document informatiu intern sobre els serveis digitals de l'escola per a mestres (funcions del servei a l'escola i credencials d'accés).
Telegram

Qué es Telegram? - Planeta Fácil

Servei de missatgeria instantània.

L'escola disposa del canal "Escola Joan Perucho", on mitjançant un Bot es publiquen automàticament els articles del mur del web de l'escola (Nodes).

Proveïdor: Telegram FZ-LLC

Coordinador/a digital: Seguiment de les subscripcions de les famílies.

Les famílies es poden inscriure voluntàriament al canal "Escola Joan Perucho".

Famílies de l'alumnat de tots els nivells d'educació infantil i primària. -
WhatsApp

WhatsApp - Wikipedia, la enciclopedia libre

Servei de missatgeria instantània.

L'escola disposa d'un grup de mestres per a la comunicació interna d'informacions urgents, avisos i recordatoris, sobre assumptes relacionats amb la tasca docent o el funcionament de l'escola.

Proveïdor: WhatsApp LLC

Secretari/ària: Administrador del grup, amb les següents funcions:

  • Alta i baixa dels mestres en funció de la seva activitat a l'escola.
  • Vetllar per l'acompliment de les funcions informatives del grup.
Mestres. -

 


Cliqueu en les següents imatges per accedir a les altres parts de la cultura digital: