Cultura digital – Portal web i xarxes socials

Us presentem a continuació l’organització del manteniment de la informació dels portals i de les xarxes socials de l’escola.

La presència de l’escola a Internet es vehicula a través de la web Nodes i els serveis de missatgeria instantània Telegram i WhatsApp. En l’apartat de cultura digital es descriuen per a cada servei digital els seus responsables, la documentació, els recursos i la normativa.

Totes les famílies han de signar una autorització d’ús d’imatge al principi de la seva escolaritat. En cas contrari, l’infant en qüestió no pot aparèixer en cap publicació de l’escola.

Servei digital Qui publica? Què es publica?
Web Nodes de l’escola Joan Perucho.

Mestres.

• Documents i informació general de l’escola (serveis, horaris i calendari, equip docent, material escolar, etc.).
  • Informació sobre activitats educatives dels grups d’alumnes i generals de l’escola.
  • Informacions d’interès per a les famílies.
  • Accés restringit amb contrasenya a fotografies sobre les activitats educatives.

Qué es Telegram? - Planeta Fácil

L’escola disposa del canal “Escola Joan Perucho”.

Mestres.

La creació d’entrades es realitza automàticament per un Bot que publica els articles del mur del web de l’escola (Nodes).

Es publiquen els mateixos articles que en la web Nodes de l’escola, i per tant amb les mateixes informacions.

Cada entrada en el canal té un enllaç directe a la publicació del web Nodes.

WhatsApp - Wikipedia, la enciclopedia libre

L’escola disposa d’un grup de mestres.

Mestres.

Informacions urgents, avisos i recordatoris, sobre assumptes relacionats amb la tasca docent o el funcionament de l’escola.

Cliqueu en les següents imatges per accedir a les altres parts de la cultura digital: