MATERIAL ESCOLAR

En aquesta secció trobareu informacions diverses sobre els materials que ha de dur l’alumnat a l’escola, diferenciat en les dues etapes educatives (infantil i primària). Podeu accedir-hi clicant en els diferents apartats del menú que teniu a l’esquerra de la pantalla.

Quotes anuals per a material educatiu

Perquè tot l’alumnat pugui realitzar activitats gaudint d’una adequada diversitat de materials a l’escola, és necessari comptar amb les aportacions econòmiques de les famílies per a disposar d’aquests recursos per compartir.

A l’escola, les famílies fan aquesta aportació mitjançant quotes anuals per a material educatiu, amb un 6% de descompte per a les famílies que estigueu associades a l’AFA (descompte que s’aplica també a les sortides curriculars de centre).

Per al curs 2023-2024 s’ha establert la següent quota anual per alumne/a (d’educació infantil i primària): 73 € (o 68,62 € si esteu associats a l’AFA)

Podeu fer el pagament mitjançant la plataforma mòbil Dinantia, quan rebeu el missatge corresponent a aquest pagament. També podeu fer una transferència bancària al següent compte corrent de l’Agrícola i Secció de Crèdit d’Albinyana SCCL:

IMPORTANT: Indiqueu en el concepte el nom, cognoms i curs de l’alumne/a

Si voleu fer el pagament en efectiu, poseu-vos en contacte amb l’escola (secretaria@escolajoanperucho.com).

Teniu les següents formes de pagament:

1 – Tot d’un cop: de l’1 de juny al 30 de setembre del 2023

2 – En dos terminis:

•  1r termini, de l’1 de juny al 30 de setembre del 202338 € (o 35,62 € si esteu associats a l’AFA)

•  2n termini, de l’1 d’octubre al 31 de desembre del 202335 € (o 33 € si esteu associats a l’AFA)

Condicions econòmiques per al primer cicle d’educació infantil (grup d’1 i 2 anys)

Els preus públics dels ensenyaments de primer cicle de l’educació infantil estan fixats s l’Ordre ENS/72/2013, de 23 d’abril. Aquests preus públics s’apliquen només a l’alumnat de 0 i d’1 any, ja que a partir del curs 2023-2024 el servei és gratuït per a l’alumnat de 2 anys.

El preu públic del servei és de 118 euros/mes, des del mes de setembre fins al mes de juny, ambdós inclosos.

Es pot fer el pagament de cada quota durant els 5 primers dies de cada mes, mitjançant la plataforma Dinantia. Rebreu periòdicament un missatge en aquesta plataforma amb el pagament corresponent de cada mes. Si preferiu fer el pagament d’alguna altra manera, poseu-vos en contacte amb la secretaria de l’escola per acordar-ho.

Tingueu en compte que la falta de pagament de dues quotes del preu públic determinarà l’anul·lació dels drets que atorga la matrícula.

Per altra banda, tingueu també en compte que l’alumnat que utilitzi aquest servei li són aplicables, amb la justificació prèvia documental, les bonificacions i exempcions següents:

• L’alumnat que és membre de famílies nombroses classificades en la categoria general i l’alumnat que és membre de famílies monoparentals tenen una bonificació del 50% del preu públic.
  • L’alumnat amb un grau mínim de minusvalidesa del 33% està exempt del pagament.
  • L’alumnat que és membre de famílies nombroses classificades en la categoria especial està exempt de pagament.
  • Les víctimes d’actes terroristes, així com per als seus cònjuges i els seus fills, estan exempts de pagament.

Les bonificacions i exempcions previstes es poden sol·licitar a la direcció de l’escola al llarg de tot el curs escolar 2023-2024 i són aplicables a partir del mes següent a la seva sol·licitud.