La planificació és la definició de les accions concretes que es duran a terme per assolir els objectius acordats de l’estratègia digital.
La planificació prevista a partir del curs 2022-2023 és la següent:
OBJECTIUS |
ACTUACIONS |
CURS 2022/2023 |
CURS 2023/2024 |
CURS 2024/2025 |
||||||
1r trim. |
2n trim. |
3r trim. |
1r trim. |
2n trim. |
3r trim. |
1r trim. |
2n trim. |
3r trim. |
||
1. Actualitzar els documents de centre incorporant l’àmbit digital. | 1.1 Actualitzar les NOFC per establir els usos, normatives sobre l’àmbit digital. | |||||||||
1.2 Actualitzar el PEC incorporant els objectius sobre l’àmbit digital. | ||||||||||
2. Organitzar i sistematitzar l’acollida digital. | 2.1 Elaborar el Pla d’acollida digital del professorat. | |||||||||
2.2 Elaborar el Pla d’acollida digital de l’alumnat i de les famílies. | ||||||||||
3. Elaborar el desplegament de l’àmbit digital a les etapes d’educació infantil i primària. | 3.1 Recollir les activitats digitals que es realitzen en els diferents nivells. | |||||||||
3.2 Crear una línia de centre sobre el desplegament de la competència digital de l’alumnat. | ||||||||||
4. Optimitzar la dotació digital del centre. | 4.1 Actualitzar l’inventari digital del centre. | |||||||||
4.2 Gestionar els residus digitals del centre amb ajuda de l’ajuntament. | ||||||||||
5. Donar a conèixer a les famílies l’Entorn Virtual d’Aprenentatge (Moodle Eix). | 5.1 Fer un repositori de tutorials d’ús d’aplicacions al Moodle Eix. | |||||||||
5.2 Realitzar sessions de formació sobre el Moodle Eix a les famílies. |
Cliqueu en les següents imatges per accedir a les altres parts de l’estratègia digital: