Estratègia digital – Planificació

La planificació és la definició de les accions concretes que es duran a terme per assolir els objectius acordats de l’estratègia digital.

La planificació prevista a partir del curs 2022-2023 és la següent:

ACTUACIONS
CURS 2022/2023
CURS 2023/2024
CURS 2024/2025
3r trim.
1. Actualitzar els documents de centre incorporant l’àmbit digital. 1.1 Actualitzar les NOFC per establir els usos, normatives sobre l’àmbit digital.
1.2 Actualitzar el PEC incorporant els objectius sobre l’àmbit digital.
2. Organitzar i sistematitzar l’acollida digital. 2.1 Elaborar el Pla d’acollida digital del professorat.
2.2 Elaborar el Pla d’acollida digital de l’alumnat i de les famílies.
3. Elaborar el desplegament de l’àmbit digital a les etapes d’educació infantil i primària. 3.1 Recollir les activitats digitals que es realitzen en els diferents nivells.
3.2 Crear una línia de centre sobre el desplegament de la competència digital de l’alumnat.
4. Optimitzar la dotació digital del centre. 4.1 Actualitzar l’inventari digital del centre.
4.2 Gestionar els residus digitals del centre amb ajuda de l’ajuntament.
5. Donar a conèixer a les famílies l’Entorn Virtual d’Aprenentatge (Moodle Eix). 5.1 Fer un repositori de tutorials d’ús d’aplicacions al Moodle Eix.
5.2 Realitzar sessions de formació sobre el Moodle Eix a les famílies.

Cliqueu en les següents imatges per accedir a les altres parts de l’estratègia digital: