Ed. infantil

És molt important que tot el material porti el nom de l’infant en lletra de pal i vetes a les bates i a les jaquetes.

Materials per al primer cicle d’educació infantil, curs 2023/2024: infants d’1 i 2 anys (I1 i I2)

• 2 fotografies mida DNI.
  • 2 paquets d’esponges amb sabó.
  • 2 capses de 100 guants.
  • 1 paquet de tovalloletes humides.
  • 2 capses de mocadors de paper.
  • 1 pot de sabó de mans amb dosificador.
  • 2 rotlles de paper multiusos Jumbo (mínim 125 m).
  • 2 mudes complertes de recanvi, calçat inclòs, en una bossa de roba marcada amb el nom.
  • 1 bossa de roba per a posar la roba bruta.
  • 1 bosseta de roba per l’esmorzar amb un tovalló de roba (la carmanyola anirà cada dia dins de la bosseta amb l’esmorzar).
  • 1 paquet de bolquers.
  • 1 tub de crema pel cul.
  • 1 bata amb veta per penjar.
  • 1 llençol i una manteta d’aproximadament 60 x 120 cm, només si es fa ús del servei de menjador escolar.
  • 1 llençol de sota (es comprarà a l’escola, només si es fa ús del servei de menjador escolar).
  • 1 cantimplora o ampolla d’aigua reutilitzable.
  • 1 parell sabatilles o mitjons antilliscants per a fer psicomotricitat.
  • En el cas que porti xumet, cal que tingui una funda i poseu-li una cinta de roba amb el nom de l’infant.

Cliqueu aquí per accedir al full informatiu.

Cal que els infants portin vambes amb tancaments de velcro per facilitar la seva autonomia. També cal evitar portar petos o granotes.

Materials per al segon cicle d’educació infantil, curs 2023/2024: infants de 3, 4 i 5 anys (I3, I4 i I5)

• 2 fotografies mida DNI (només l’alumnat d’I3).
  • 1 capsa de 100 guants (només l’alumnat d’I3).
  • 1 paquet de tovalloletes humides.
  • 2 capses de mocadors de paper.
  • 1 pot de sabó de mans amb dosificador.
  • 2 rotlles de paper multiusos Jumbo (mínim125 m).
  • 1 muda completa de recanvi, calçat inclòs, en una bossa de roba marcada amb el nom
  • 1 motxilla gran (sense carretó amb rodes).
  • 1 bata per l’aula amb botons i amb veta per penjar.
  • 1 bata per pintura (pot ser amb goma o botons) amb veta per penjar.
  • 1 cantimplora o ampolla d’aigua reutilitzable.
  • 1 parell de mitjons antilliscants per a fer psicomotricitat.

Cliqueu aquí per accedir al full informatiu.

Recomanem que els infants portin el xandall de l’escola, que podeu comprar a l’AFA, per a fer psicomotricitat i per a les sortides i les colònies. També recomanem que els infants portin vambes amb tancaments de velcro per a facilitar la seva autonomia.