Ed. primària

Vestuari i material específic (curs 2023/2024)

Cal que reviseu els horaris de les matèries del vostre fill/a, i que els dies que tinguin sessions d’educació artística i d’educació física vinguin preparats a l’escola amb el següent vestuari i materials específics:

• EDUCACIÓ ARTÍSTICA: Una bata o samarreta vella, marcada amb el nom, per tal de protegir la roba.
  • EDUCACIÓ FÍSICA: Xandall (podeu comprar el de l’escola a l’AMPA), sabates esportives i necesser. Dins del necesser ha d’haver-hi una tovallola petita, una samarreta de recanvi, sabó i opcionalment una colònia (en envasos que no siguin de vidre) i una pinta.

És molt important que totes les peces de roba estiguin marcades amb el nom i els cognoms. Els jerseis, anoracs, etc. han de portar també, una goma o beta llargues per penjar-les al penjador.

Materials per a l’aula i llibres / quaderns de text (curs 2023/2024)

Cliqueu als següents enllaços per accedir als documents on s’hi especifiquen per grup els materials per a l’aula i els llibres / quaderns de text que els infants han de portar a l’escola: