AVÍS IMPORTANT

El Departament d’Educació, seguint instruccions del Departament de Salut i com a mesura excepcional per contenir el coronavirus, ha pres la decisió de tancar des del dia 13 de març tots els centres educatius del país i, per tant, han quedat suspeses les classes en horari lectiu i les activitats extraescolars.

Seguirem prestant atenció a les instruccions del Departament de Salut i a l’evolució de la situació. Us recomanem que tingueu oberts canals de comunicació fluids amb el personal del centre educatiu, però és recomanable evitar aquells de tipus presencial.

També us recordem que cal que seguiu les indicacions, recomanacions i protocols que estableix el Departament de Salut pel que fa a la prevenció del virus i que podeu consultar a http://canalsalut.gencat.cat/coronavirus

Enviarem circulars a les famílies per correu electrònic a mesura que tinguem novetats, que també podeu consultar clicant al botó de circulars d’aquest web, o bé visualitzant les darreres en el menú de l’esquerra de la vostra pantalla.

Ànims per a tothom!

Aquests dies són especials per a tots nosaltres, mestres, alumnes, famílies… Però tot tornarà a la normalitat i l’escola es tornarà a omplir dels sons, riures, corredisses… de sempre.
Fins aleshores, els mestres continuarem treballant per intentar que tot plegat sigui més lleuger. Us volíem, però,… Llegeix més»

Taller d’instruments casolans

LA MÚSICA, T’APROPA A AQUEST MÓN ON ETS LLIURE DE SER I SENTIR…

Us deixo unes idees per fer instruments a casa.
Qui ha dit que és avorrit estar a casa? Hi ha un munt de coses a fer, per veure, escoltar i per llegir, i… Llegeix més»

Llegint partitures

SOMRIURE AL SOL, AVUI ÉS UN DIA RADIANT

Us deixo un vídeo on podeu veure als nens i a les nenes de 2n llegint i tocant una petita partitura. Va ser un dia molt divertit on vam aprendre un munt de coses. Va ser una prova, però, ens va quedar molt xulo i volia compartir-ho amb vosaltres. Molta força a veure si ben aviat estem gravant moltes coses més, i gaudint i aprenent com sempre.

Clica aquí per a veure el vídeo.

Propostes en línia per treballar l’educació artística

MENTRE SONI LA MÚSICA, CONTINUAREM BALLANT!!!

Us proposo unes activitats en línia per treballar gaudint l’educació artística (visual i plàstica, música i dansa). Podeu aprofitar aquests dies de confinament per fer-les:

Reptes d’educació física per als dies de confinament

L’Assun, la mestra d’educació física, us proposa reptes que podeu fer a casa per aquests dies de confinament.
Visualitzeu quins són (són diferents segons el cicle que curseu), realitzeu-los tots i graveu-ho en vídeo per a demostrar que ho heu fet.
Qui acabi primer tindrà un… Llegeix més»

Alumnat d’educació infantil: Recursos i activitats didàctiques en línia

Per indicacions del Departament d’Educació, us oferim un recull de recursos i d’activitats didàctiques en línia que hem seleccionat els i les mestres de l’escola amb l’objectiu que l’alumnat pugui avançar en el seu procés d’aprenentatge, malgrat l’aturada de l’activitat presencial.
Aquestes propostes tenen un caràcter… Llegeix més»

Alumnat d’educació primària: Recursos i activitats didàctiques en línia

Aquestes propostes tenen un caràcter… Llegeix més»