Cinquè aconsegueix promocionar la ruta literària Joan Perucho

D’ençà que va començar el curs estem treballant en la situació d’aprenentatge anomenada ”Com promocionar la ruta literària Joan Perucho?”.

Hem fet diferents activitats orientades a ampliar el nostre coneixement sobre en Joan Perucho, les seves obres i la ruta literària que ens explica la seva vinculació a Albinyana. El repte que es va plantejar va ser la promoció d’aquesta ruta i l’alumnat de cinquè ha aconseguit resoldre’l.

Com a producte final d’aquesta situació d’aprenentatge, van decidir crear un fulletó informatiu per repartir a les diferents classes de l’escola i així informar sobre aquesta activitat. A més, van decidir crear un vídeo promocional.

Si cliqueu aquí podeu accedir al vídeo promocional (s’obrirà una nova finestra on haureu d’introduir la contrasenya que us ha proporcionat l’escola).