Cros escolar 2024

El passat 10 de maig vàrem celebrar el Cros escolar 2024. Hi van participar tots els grups de l’escola a partir del grup d’infantil de 3 anys, és a dir, una mica més de 170 alumnes!

Cada grup va participar en una cursa, cadascuna amb un recorregut adaptat a cada edat, pels carrers que envolten l’edifici de l’escola.

Va ser un matí perfecte, gràcies a l’esforç i voluntarietat dels mestres (especialment l’Assumpta i el David, mestres d’educació física) i dels treballadors/es i representants de l’Ajuntament d’Albinyana que van ajudar que no hi hagués cap problema durant el desenvolupament de l’activitat.

Cliqueu aquí per a visualitzar una selecció de fotografies de la jornada (s’obrirà una finestra nova on haureu d’escriure la contrasenya que us ha proporcionat l’escola).