Natació escolar 1r. Curs 2014-2015

La setmana vinent començarà l’activitat de natació pels més petits de primària.

Per fer-la possible necessitem de la vostra col·laboració, només cal posar-se en contacte amb les mares/pares coordinadores de l’activitat i elles us diran quan i com fer-ho.

Tot seguit us fem cinc cèntims del més rellevant: equipació, dates i horaris.

• L’equip de bany obligatori per a l’activitat és:

– Casquet de bany (preferiblement de silicona, així assegurem que no es mullin els cabells, sobretot a l’hivern).

– Barnús o tovallola (per tal d’evitar confusions es recomana marcar la roba).

– Sabatilles de piscina (sense sivelles).

– Banyador.

Recomanem que el dia de piscina els nens/es vinguin equipats/des amb xandall i sabatilles esportives i els nens que vagin a dinar a casa vinguin ja amb el banyador posat.

• Horari grup de 1r A

Tots els dilluns d’octubre a maig.

Inici de l’activitat: 6 d’octubre

• Horari grup de 1r B

Inici de l’activitat: 1 d’octubre

Tots els dimecres d’octubre a gener. Entre les 14:45 i les  14:50 han d’estar a la porta de la piscina (Els nens de menjador els portarà la mestra). A les 16:30 es recolliran a l’escola.

Tots els dimecres de febrer a maig. A les 16:30 s’hauran de venir a recollir a la piscina (els alumnes que facin activitats extraescolars, tornaran cap a l’escola amb la mestra).

• Horari grup de 1r C

Inici de l’activitat: 1 d’octubre

Tots els dimecres d’octubre a gener. A les 16:30 s’hauran de venir a recollir a la piscina (els alumnes que facin activitats extraescolars, tornaran cap a l’escola amb la mestra).

Tots els dimecres de febrer a maig. Entre les 14:45 i les  14:50 han d’estar a la porta de la piscina (Els nens de menjador els portarà la mestra). A les 16:30 es recolliran a l’escola.

Si en voleu saber més aquí trobareu una explicació més detallada tant dels objectius i continguts com dels aspectes organitzatius.