Els gegantons arriben a l’escola

L’Ester i l’Omar ja han arribat a la nostra escola. Aquest curs tindrem els gegantons de Premià de Mar al Montserrat. Ens acompanyaran en les festes i tota la Comunitat Educativa podrà gaudir d’ells.

La cultura popular és una eina de gran valor per a l’escola. L’escola és cultura popular. Des del Montserrat fomentem la divulgació festiva de la cultura i del patrimoni premianenc d’una forma participativa i motivadora. L’estada dels gegantons ens ha de permetre accedir a experiències d’un alt valor personal i cultural, com són la participació, la identitat cultural, la cooperació o la implicació en el territori. Estem connectats i vinculats amb una societat, amb el nostre entorn més proper, amb una història i amb la nostra capacitat d’evolució i transformació.

Moltes gràcies a la Colla de Geganters de per aquest gran regal.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *