Skip notícies del lloc

Notícies del lloc

emp
    Gràcies per la vostra solidaritat
    by Administrador EMP - Thursday, 25 June 2015, 10:19 PM

Avi del Manel
    by Puri García - Wednesday, 10 June 2015, 9:56 AM

Ahir, el sr. Manel Méndez, avi del Manel de 6è B, ens va visitar i amb les seves explicacions vam continuar aprenent, com sempre que tenim la sort de que ens visitin els nostres avis.

Tindrem més visites  al llarg de la setmana i us posarem les fotos per tal que veieu l'interès que posen els nostres alumnes quan venen els nostres grans a explicar coses de la seva vida i a contestar les nostres preguntes.

MOLTES GRÀCIES avis i àvies per explicar-nos les vostres experiències, part de la vostra vida.

emp
    Dotació informàtica AMPA
    by Administrador EMP - Tuesday, 9 June 2015, 2:01 PM

Gràcies a l'adquisició per part de l'AMPA de l'escola, comptem amb nous equips a les aules!!

En total, aquest any han estat 10 ordinadors ultraplans, amb monitor incorporat, i 5 nous monitors grans de 21" panoràmics. Els cursos on s'han instal·lat els pc's són: un a 1r, dos a 2n, un a 3r, dos a 4t, dos a 5è i 2 a l'aula de suport. Els monitors han reemplaçat dos vells monitors de tub a les classes de P3, dos més a 6è i un a 1r.

Moltes gràcies,

Escola Montserrat

TÍQUETS SOPAR
    by Puri García - Thursday, 4 June 2015, 6:50 PM

Hola a tots i totes, recordeu que l'últim dia per poder comprar els tíquets del sopar de final de curs, és demà divendres.

NO US QUEDEU SENSE, ENS HO PASSAREM MOLT BÉ!!!!

Picture of Elena López
    FESTA CLOENDA 14-15
    by Elena López - Tuesday, 2 June 2015, 3:19 PM

US ESPEREM !!

Picture of Puri García
    Els nostres avis a l'escola
    by Puri García - Saturday, 30 May 2015, 5:46 PM

L'àvia de la Carla i la Lucia Ponce, la senyora Maria, ens visita i ens enriqueix amb les seves explicacions. Ho va fer dijous a la classe de 6è B a l'hora del deciceix. Vam aprendre molt, com  sempre que venen els avis a l'escola. Després de les colònies esperem que ens acompanyin altres avis i àvies. MOLTES GRÀCIES PER TOT!!!

Picture of Elena López
    Menú festa final de curs
    by Elena López - Friday, 29 May 2015, 10:18 AM

Us esperem!!