Comunitat d’Aprenentatge

ESCOLA MONTSERRAT COMUNITAT D’APRENENTATGE

L’Escola Montserrat de Premià de Mar, som una Comunitat d’Aprenentatge que persegueix la màxima qualitat d’ensenyament-aprenentatge per als seus alumnes. Creiem i apostem fermament per les capacitats de tots els nens i nenes. Volem ajudar-los a créixer.

Construïm amb la participació i la intervenció de tots els agents que poden millorar l’aprenentatge. El centre esdevé l’espai educatiu on totes les persones ensenyen i aprenen, siguin nens, mares, pares, voluntariat o l’equip de mestres, qui té la responsabilitat bàsica d’aquest procés. Tothom s’enriqueix . Es basa doncs en l’acció coordinada de tots els agents educatius.

Som una escola on se us convida a ser protagonistes del procés educatiu del vostre fill o filla.

Treballem amb metodologies contrastades, basades en l’experimentació, el treball cooperatiu, el diàleg i l’aprenentatge dialògic, la diversificació de propostes i de recursos, l’esforç , els valors humans com a fonament i fita… Són les metodologies que millors resultats estan donant al món.

Actuacions educatives d’èxit:

GI – Grups interactius                   Tertúlies dialògiques                     Formació familiars

Per saber-ne més 1 2 3 4 5 6

Recull d’informació del Bloc de l’AMPA