Història

L’any 1977 es va inaugurar el nostre centre, l’Escola Mare de Déu de Montserrat, en uns terrenys cedits per un particular a la població de Premià de Mar amb la condició de destinar-los a l’ensenyament públic. Eren uns terrenys verds aïllats del centre i dels sorolls del trànsit o la indústria. Fins a la reforma educativa de mitjans dels anys 90 s’hi van impartir els estudis d’EGB, per a nens i nenes d’entre els 4 i els 14 anys, i que conduïen a l’obtenció del Graduat Escolar. Llavors s’amplia l’entrada al curs de P-3 i els estudis oferits són el Segon Cicle d’Educació Infantil i l’Etapa de Primària, ara pels alumnes fins als 12 anys. Darrerament, entre els anys 7 i 10 d’aquest segle, s’aprova la reforma i ampliació de l’Escola, se simplifica el seu nom i passa a dir-se Escola Montserrat. Amb l’execució de les obres de millora es modernitzen les instal·lacions, s’adapten els espais i es construeixen de nous, abans no existents, com l’ascensor o el gimnàs-sala d’actes.