ENS ESCRIVIM CARTES AMB TURQUIA I ROMANIA

En les darreres setmanes, els/les alumnes de Cicle Superior han estat escrivint cartes a nens i nenes de Turquia. Al seu torn, també han rebut cartes d’altres infants de Romania.

Aquesta és una activitat més d’eTwinning, el projecte internacional al qual participa el nostre centre, juntament amb altres escoles europees. A més de posar en pràctica els coneixements que té l’alumnat sobre la llengua anglesa, l’activitat ens ha permés, un cop més, veure la utilitat i la importància d’aprendre altres llengües.

Cliqueu sobre la imatge per veure’n més fotografies.