COMENCEM EL PROJECTE ETWINNING

Aquest curs, l’alumnat de 4t i 6è participa de nou a un projecte internacional juntament amb altres escoles d’Europa: Eslovènia, Grècia, Itàlia, Polònia, República Txeca, Romania i Turquia. El projecte en qüestió s’anomena “We love Europe” (Nosaltres estimem Europa) i un dels objectius és el d’aprendre aspectes sobre els països participants, tot utilitzant l’anglès com a llengua per comunicar-nos.

Una de les primeres activitats dutes a terme ha estat l’elaboració d’un logotip per al projecte, el qual va dissenyar l’alumnat de 6è, mentre que els nens i nenes de 4t van ser els encarregats de votar la creació que més els va agradar.

Cal valorar la iniciativa de tots aquells/es que es van presentar al concurs de logotips. I felicitar les guanyadores per les seves creacions: la Bet, l’Anna i l’Elena. Well done, girls!