A la classe de 1r tenim un Racó de Natura

Des de que vam decidir saber més de les flors hem creat una racó de natura.

Al racó podem trobar llibres de consulta sobre les plantes, els fruits i les flors. A més podem portar fulles, pinyes i flors que volem compartir amb els companys/es de la classe.

Gràcies aquest racó estem convertint-nos en uns experts! Sabem els noms de diferents flors, decorem el passadís amb les parts de les flors, els animals que viuen a les plantes, el cicle de la planta….Sabies que si comptes els anells d’un tronc saps l’edat de l’arbre?

Continuarà….

Clicant a l’imatge podreu accedir a l’àlbum de fotografies.