Premi a l’excel·lència en enginyeria Robomasters BM a la First Lego League

L’equip de robòtica Robomasters BM va participar el dissabte 4 de març a la First Lego League Challenge de forma telemàtica.

Els nens i nenes van presentar davant del jurat el seu projecte d’Innovació “City energy saver”. Aquest projecte pretén reduir el consum elèctric dels elements de la via pública que funcionen amb electricitat.

També van presentar als jutges el seu robot “Firulais” i van realitzar les tres tirades del joc del robot.

Va ser un matí ple d’emocions, nervis, diversió i aprenentatge.

Per finalitzar i tancar la nostra participació d’una forma fantàstica vam tenir la sort de que el jurat ens atorgues el premi a la Excel·lència en Enginyeria.

Enhorabona campions i campiones!!