Participació alumnes 6è First Lego League

Demà 4 de març l’equip Robomasters BM participarà en la First Lego League Challenge. Ja tenim tot preparat per participar en la competició!

La competició estarà dividida en tres parts:

1. Presentació del projecte d’innovació. Tots els alumnes de sisè han dissenyat un sistema per reduir el consum elèctric dels elements que funcionen amb electricitat de la via pública. Els i les nenes en representació de tota la classe el presentaran davant del jurat.
  2. Presentació del disseny del robot: Els nens i nenes explicaran com és el robot que han construït per realitzar les missions del joc del robot.
  3. Joc del robot: Es realitzaran tres partides del joc del robot. En cada partida els i les nenes han d’intentar que el seu robot realitzi el màxim de missions del tauler de joc en dos minuts i mig. Els alumnes han programat aquest robot prèviament perquè pugui resoldre les missions.

Avui hem estat fent els últims assajos i compartint amb tots els alumnes de la seva classe tot el que han preparat per demà!

Us volem convidar a seguir la seva participació. Per això us compartim els enllaços on us heu de connectar i l’horari:

Esperem que tinguin molta sort! Amb tota la feina que han fet ja són tots uns campions i campiones!