PROJECTE ETWINNING TERCER

Aquest segons trimestre, l’alumnat de Tercer ha estat treballant el tema del menjar a les classes d’anglès. Mentres repassàvem el que ja sabíem sobre aquesta temàtica, ens hem preguntat si tothom esmorza el mateix arreu del món. Arrel d’aquesta pregunta ens hem posat en contacte amb escoles d’altres països per conèixer diferències i semblances. Mica en mica, ens hem endinsat en el projecte Breakfasts through the world, amb l’objectiu de compartir les nostres tradicions alimentàries i descobrir què esmorzen en altres indrets i altres cultures, celebrant així la diferència i descobrir que això ens enriqueix com a persones.

Escoles de Grècia, Turquia i Romania s’han adherit al nostre projecte i cadascuna ens hem compromès a crear un vídeo on l’alumnat expliqui d’on som i què esmorzem típicament a la nostra terra.

A continuació us compartim la nostra creació final del projecte. Enjoy it!