Projecte Lingüístic de Centre

El Projecte Lingüístic de centre

El Projecte Lingüístic de centre és un document que forma part del nostre Projecte Educatiu. Aquest Projecte Lingüístic emmarca el tractament de les llengües al nostre centre i inclou els aspectes relatius a l’ensenyament i a l’ús de les llengües.

Per tant, el Projecte Lingüístic és un document que parteix d’una reflexió interna de centre. D’aquesta manera recull les decisions preses a partir de l’anàlisi en relació a l’ensenyament i l’aprenentatge de les llengües i que té com a objectiu donar coherència a la manera en que les adquireixen els nostres alumnes. És un document de reflexió i de presa de decisions que incideix en tots els contextos comunicatius del nostre centre: aula, centre i entorn.

Us adjuntem el document del Projecte Lingüístic perquè el pugueu llegir:

Projecte lingüístic Escola Bernat Metge