Projectes

PRIORITATS EDUCATIVES I EIXOS GLOBALS DELS PROJECTES DEL CENTRE

  1. Potenciem  la competència comunicativa i fomentem  l’ aprenentatge de la llengua anglesa .
  2. La integració de les TAC (tecnologies de l’aprenentatge i del coneixement) en la pràctica pedagògica com a eina de treball i com a  objecte d’aprenentatge .
  3. El desenvolupament de l’experiència i de l’estimulació del pensament científic amb la realització de projectes dins del marc ST E M (Ciència, Tecnologia, Engenyeria i Matemàtiques) .
  4. El desenvolupament d’activitats d’educació ambiental que contribueixin a sensibilitzar els alumnes i fer-los actius en la presa d’iniciatives per tenir cura del nostre entorn.
  5. La formació integral  a través del treball creatiu, plàstic i musical  i de l’activitat física .
  6. Tenim com a punt de partida el  treball d’educació en valors amb el foment de la autonomia, de la iniciativa personal i l’emprenedoria a través de propostes de grup i de centre, oferint models de relació que permetin  als nens i les nenes  desenvolupar relacions positives, col·laboradores i d’acceptació i de treball amb els  altres.

A partir d’aquests eixos, cada curs es desenvolupen projectes de centre o intercentres .

A més, cada nivell desenvolupa com a mínim un projecte  d’aprenentatge implicant  metodologies actives i innovadores. Aquests cerquen a interacció amb els coneixements,  la manipulació i el desenvolupament de la creativitat i possibiliten  fer crèixer les  capacitats de nens i nenes , augmentar l’autonomia,   l’esforç i la responsabilitat de manera progressiva i autèntica.

Per a la realització d’aquestes actuacions comptem amb la col·laboració, suport i acompanyament de les famílies.