PRIORITATS EDUCATIVES I EIXOS GLOBALS DELS PROJECTES DEL CENTRE
- Potenciem la competència comunicativa i fomentem l’ aprenentatge de la llengua anglesa .
- La integració de les TAC (tecnologies de l’aprenentatge i del coneixement) en la pràctica pedagògica com a eina de treball i com a objecte d’aprenentatge .
- El desenvolupament de l’experiència i de l’estimulació del pensament científic amb la realització de projectes dins del marc ST E M (Ciència, Tecnologia, Engenyeria i Matemàtiques) .
- El desenvolupament d’activitats d’educació ambiental que contribueixin a sensibilitzar els alumnes i fer-los actius en la presa d’iniciatives per tenir cura del nostre entorn.
- La formació integral a través del treball creatiu, plàstic i musical i de l’activitat física .
- Tenim com a punt de partida el treball d’educació en valors amb el foment de la autonomia, de la iniciativa personal i l’emprenedoria a través de propostes de grup i de centre, oferint models de relació que permetin als nens i les nenes desenvolupar relacions positives, col·laboradores i d’acceptació i de treball amb els altres.
A partir d’aquests eixos, cada curs es desenvolupen projectes de centre o intercentres .
A més, cada nivell desenvolupa com a mínim un projecte d’aprenentatge implicant metodologies actives i innovadores. Aquests cerquen a interacció amb els coneixements, la manipulació i el desenvolupament de la creativitat i possibiliten fer crèixer les capacitats de nens i nenes , augmentar l’autonomia, l’esforç i la responsabilitat de manera progressiva i autèntica.
Per a la realització d’aquestes actuacions comptem amb la col·laboració, suport i acompanyament de les famílies.