Reunió Inici de curs amb les famílies Al Bernat com a casa

Benvolgudes famílies de l’escola,

Recordeu que el proper dilluns 17 d’octubre a les 18 hores realitzarem a la nostra escola la Reunió d’Inici de curs amb les famílies Al Bernat com a casa.

Us convidem a venir ja que estem preparant una reunió molt divertida i dinàmica. A més els vostres fills i filles us estan preparant una sorpreseta i vosaltres també deixareu una coseta per a ells i elles.

Us esperem!

Per convidar-vos un volem compartir el vídeo que hem preparat per animar-vos a venir i compartir una estona fantàstica plegats!

Esperem que us agradi!

1. Mónica Pavón

Hermoso video! Nos encanto la música y la cara de felicidad de nuestros hijos en el colegio. Buen trabajo!! Alli estaremos el 17 de Octubre. Un saludo!!