L’escola

Som una escola d’una línia (un sol grup per nivell) la qual cosa afavoreix l’adaptació i la participació de l’alumnat; som un lloc obert on tots, nens, nenes, mares, pares, mestres, educadors i educadores ens sentim respectats, valorats, escoltats i estimats.

Entenem l’acció educativa com un procés de construcció on l’alumne sigui protagonista del seu aprenentatge i aconsegueixi el desenvolupament de les competències.

Potenciem el creixement personal a traves de l’adquisició de continguts que tinguin vincle amb l’entorn i els permeti desenvolupar un pensament crític.

Treballem fent tallers, racons, projectes a tots els nivells activitats de suport per atendre la diversitat i oferir una atenció més individualitzada.

l'escola1l'escola2