Jornada difusió del nou programa Erasmus+21-27

El passat 25 d’abril tres mestres del nostre centre van realitzar una ponència a la jornada de difusió del nou programa Erasmus+ 21-27.

En aquesta ponència van poder compartir la nostra experiència dins del programa Erasmus+ amb altres escoles del Baix Llobregat.

Així vam poder explicar com treballem a la nostra escola per desenvolupar els nostres projectes Erasmus+ i quines millores hem incorporat al nostre centre després de les formacions i les observacions als diferents centres europeus que hem visitat.

Va ser tot un plaer poder compartir la nostra experiència!