Taller Enciclopèdia dones STEAM 5è

El passat 25 d’abril l’alumnat de 5è va participar en un taller realitzat com a acte de presentació de l’Enciclopèdia de dones STEAM.

Aquesta Enciclopèdia té com a objectius principals fomentar la presència de dones en el sector tecnològic i de les TIC, donar visibilitat a les dones en la tecnologia i a continguts creats per dones, i atreure talent femení i jove cap a les formacions STEAM del futur.

D’aquesta manera durant el matí els alumnes van tenir l’oportunitat d’entrevistar a algunes de les dones que surten a la enciclopèdia. Per a ells i elles va ser molt emocionant parlar amb dones tant importants en els àmbits de les STEAM.

Per finalitzar els alumnes van tenir una petita xerrada sobre l’activitat amb les conselleres de la Generalitat de Catalunya d’Educació i d’Igualtats i feminismes.