Consell escolar

El Consell escolar del centre funciona com a òrgan de participació dels diferents sectors de la comunitat educativa.

La funció principal del consell escolar és participar en la presa de decisions en relació amb aquells temes importants pel funcionament i l’organització del centre: el projecte educatiu, la programació general, la gestió econòmica, la resolució dels conflictes, les activitats extraescolars, l’horari lectiu, etc.

La funció principal del consell escolar és debatre, analitzar, avaluar i prendre decisions sobres els temes proposats per l’equip directiu.

Els representants del consell escolar són escollits per un període de quatre anys, però cada dos anys es convoquen eleccions per renovar la meitat dels seus membres.

Membres del consell escolar:

Cap d’estudis

Secretaria