Xerrada de la guàrdia urbana a la classe de 5è

Els dies 3 i 11 de febrer, la classe de 5è va tenir la visita de la Guàrdia Urbana. Va venir una policia que es deia Brigida, ens va parlar de les xarxes socials.

La classe de 5è es va organitzar en dos grups per la covid-19, per fer-les els dos dies. Es va poder connectar la Paula amb un dels grups.

Vam parlar de què algunes  xarxes socials no les havíem de fer servir si no teníem l’edat, com per exemple: Tik Tok. També ens va explicar tot el procés dels Hackers i que volien aconseguir,  després ens va explicar sobre els videojocs que no féssim cas del que ens diguessin persones desconegudes. Aquestes persones volen fer-se amics nostres per després demanar-nos on vivim, a quina escola, número de pis… Fins i tot et poden arribar a demanar fotos teves o de la família. Llavors quan tu li la foto ell t’envia una foto dient-te aquest sóc jo. Llavors l’endemà que torneu a jugar diu vols que quedem un dia a la plaça de la teva escola, llavors   tu penses “i per què no si m’ho he passat tan bé jugant què vols que passi”. Llavors quan el veus t’adones que no es la persona que sortia a la foto que t’havia enviat.

Va ser una xerrada molt interessant, ens va explicar moltes altres coses sobre l’ús de les xarxes socials i com utilitzar internet de manera més segura.

Aquest article l’ha realitzat els i les alumnes de 5è (Don’t give me five)