Proves Cangur 2021

Com cada any, a l’escola Pompeu Fabra, alumnat voluntari de 5è i 6è ha participat de les proves Cangur. Es tracta d’una bateria de problemes i reptes matemàtics, en que es combina la lògica, la deducció, el càlcul… i  que es proposen en varios països, amb l’objectiu d’acostar les matemàtiques als i les més joves. A Catalunya, la Societat Catalana de Matemàtiques és la que organitza les proves Cangur des del 1996.

El passat 18 de març es van afrontar al repte de les 30 preguntes matemàtiques l’alumnat de 5è i aquest passat divendres, 8 d’abril, l’alumnat voluntari del grup de 6è.   Van participar en total 13 alumnes i van afrontar el repte amb concentració i il·lusió per tal de respondre correctament el màxim de preguntes. Han de sentir molta satisfacció i orgull d’acceptar el repte.

Seguim animant-los a que gaudeixin de les matemàtiques!