El menjador a l’escola

En aquesta segona ronda de notícies hem decidit fer-li algunes preguntes a la Viqui i a la Rebeca  (del menjador) per saber com s’organitza tot el menjador.

Els menús del menjadors normalment els fa una empresa i de vegades les cuineres ho canvien. El menjar de l’escola és de llocs de proximitat. El menjar els hi porten cada dia i si no ho tenen s’esperen al dia següent.

Les empreses que envien el menjar són: Akimom, Inserte, Bartoli, Fageda i Ana ecològic. La empresa de les cuineres està a Sant Cugat del Vallès i l’altre a Rubí central. Depèn del menjar els hi porten entre 18 i 25 kg i cada dia els hi porten 10 barres de pa. Els dies d’excursió la Rebeca (la cuinera) ve a l’escola a les 06:00 per preparar-nos el pícnic.

Abans quan no hi havia la Covid-19 es podien convidar els pares del alumnes a dinar a l’escola, ara no es pot però quan tot millori una mica més  han pensat a tornar a convidar-los.

Des de la web podeu revisar els menús mensuals. Que aprofiti!

Aquest article l’ha realitzat els i les alumnes de 5è (Don’t give me five)