El judici de Carnaval

La classe de 6é és l’encarregada de fer el judici del carnestoltes.

En primer lloc, van escollir els personatges principals que són els jutges i els advocats. Els nens i nenes que quedaven sense ser jutge o advocat van elegir personatges lliurament (de pel·lícules, de series).

En segon lloc, van fer el guió amb l’ajuda dels professors i les professores. Durant tota la setmana del carnestoltes van assajar el judici.

Aquest any van haver de fer tres presentacions: una per els petits una altre per el mitjans i l’últim per els grans.

Aquest any no es va poder cremar el carnestoltes perquè quan el cremàvem estàvem tots junts i com aquest any estava el Covid-19 no ho vam poder fer però es va fer un vídeo que el carnestoltes ens deia que aquest any el deixaven lliure fins l’any vinent.

Aquest article l’ha realitzat els i les alumnes de 5è (Don’t give me five)