Castanyada a l’escola

Cada any celebrem la castanyada tots els nens i nenes de l’escola. Ho vam celebrar el divendres 28 d’octubre. A la tarda, vam celebrar la festa al pati, tots i totes junts. Sempre ho hem fet tots junts, però el curs passat érem grup bombolla i ho vam fer per cicles.

Al matí, el cicle de grans van tocar espais d’investigació, el cicle de mitjans van fer un mural de tardor  quan van acabar i els petits vam començar a fer un mòbil amb elements de tardor. Ara ja estan acabats i estan penjats al passadís del cicle de petits. En acabar, vam agafar l’esmorzar de tardor i el vam ensenyar els nostres companys. Ens ho vam menjar al pati, tot estava molt bo. Quan vam tornar vam dibuixar coses de tardor.

A la tarda, vam fer la castanyada, una festa molt divertida  i també vam cantar moltes cançons: com el cicle grans “Ja ha arribat la tardor” i “la castanyada d’en Rikus”; el cicle de mitjans “La castanyera roquera”, i el cicle petits “Torrem castanyes”. Tots plegats vam cantar  i ballar “La rumba de las castanyes”. Mentre nosaltres cantàvem i ballàvem, un grup de pares i mares de l’escola, estaven torrant les castanyes. El grup de sisè va repartir les castanyes  a tota l’escola. Vam menjar les castanyes, estaven molt bones!

A continuació us adjuntem els enllaços de les fotos que va fer la Sandra:

I aquí us deixem algunes fotos:

Aquesta notícia ha estat escrita per alumnes de Cicle de Grans fent de periodistes: Victor, Marc i Àlex.