Un piano de cua al pati de l’escola

Aquest curs podem gaudir d’una activitat molt interessant , “Piano als patis” que és possible gràcies al suport de l’Obra Social La Caixa. És una iniciativa que consisteix a proveir escoles de primària d’un piano de cua durant una setmana i oferir sessions d’iniciació per incentivar la creativitat i la pràctica musical entre els nens i nenes de P3 a 6è. D’aquesta manera, s’estimula la curiositat per l’instrument i la música en general. Aquest matí hem comptat amb una pianista que ens ha fet gaudir d’alguna audició i ha explicat als infants el funcionament d’aquest espectacular instrument.