Sortida de tardor a primària

Durant aquest mes de Novembre tota l’escola s’ha anat d’excursió de tardor. Aquí teniu un resum de la excursió de mitjans i una breu explicació de la que farem a grans.

El cicle de grans el divendres 25 de novembre farem la excursió al parc natural dels Gallecs al poble de Mollet de Vallès, anirem en autocar. Serà una excursió de tot el dia, dinarem allà i haurem de portar el dinar. Anirem per fer una passejada i per veure el paisatge de tardor, els professors que aniran seran la Berta de 6è, Vanessa de 5è, l’Anna i la Marta de 4t, l’Oleguer i l’Andrea d’anglès, el proper grup de periodistes segur que en fan un resum i comparteixen algunes fotografies de les sortides.

Pel que fa a mitjans, el dia dijous 10 de Novembre la planta de mitjans, que son la classe de formula 1 / 1r, la classe de canta 2 o 2n i la classe de 3 i acció / 3r, van anar a la font de l’Alzina tots junts.

Aquestes tres classes van anar en autocar fins Santa Coloma on van fer una gimcana en la qual tenien que buscar 12 pistes amagades en el bosc; entre aquestes, buscar insectes, fer una foto d’un paisatge, fer una coreografia, fer una lletra i paraules amb el cos dels nens i nenes,  etc. Van tenir doncs un passeig per la muntanya de tot el dia, van esmorzar i dinar allà i van anar amb la Míriam, en Jesús, la Maria, en Joan, en Salva i el Ciscu.

Aquesta notícia ha estat escrita per alumnes de Cicle de Grans fent de periodistes: Pablo, Urrichz i Yadiel.