Sortida de mitjans al park Güell

El passat 11 d’octubre els grups de 1r, 2n i 3r van fer una sortida al Park Güell, que va ser de tot el dia. Van anar amb el Ciscu, la Mercè, en Jesús, l’Aida, l’Ivan i la Míriam.

Van sortir d’aquí l’escola, amb l’autocar, a les 9:30 h i van arribar a les 10:25 h i, quan van arribar, van anar al parc per esmorzar. Quan van acabar d’esmorzar, van dibuixar les vistes de Barcelona, després van anar als jardins de l’Àustria i a la muntanya i més tard van anar a la sala hipòstila, on es van estirar, van dinar i, per últim, van anar al parc a jugar una mica abans de tornar.

Els mestres van decidir anar perquè cada any fan un artista diferent i aquest any tocava l’Antoni Gaudí, que treballaran des de l’espai d’investigació artístic.

El que més li va agradar al Ciscu va ser la sala hipòstila, i el que menys li va agradar va ser que hi havia massa gent, molts turistes per tot arreu, i per això no van poder anar a la plaça quan volien anar.

També hem fet preguntes a alguns companys i companyes de 1r, 2n i 3r. El que més va agradar a 1r va ser la font, el balcó i estirar-se a la sala hipòstila; a 2n els va agradar el drac i la casa del guarda i a 3r, en general, els va agradar tot, i el que els hi va agrada menys va ser la publicitat enganyosa.

Aquesta notícia ha estat preparada i redactada per alumnes del cicle de Grans fent de periodistes: Bet, Jana i Ot