Ordinadors de 5è i 6è

A 5è i 6è, al 1r trimestre ens donen els ordinadors nous i darrere dels ordinadors, hi han números de la llista fins el 25, i els de 5è tenen un gomet d’un color i els de 6è no tenen un gomet. També volem informar que hi han NOVETATS dels ordinadors, cada ordinador té una contrasenya.

Utilitzem els ordinadors per fer treballs i Innovamat, també l’utilitzem per al espai Lingüístic, fem documents per què fem noticies d’algun tema.

Nosaltres sabem a qui li podem preguntar per saber-ne més; hem decidit que podem entrevistar a la Miriam que és la coordinadora digital.

Des de quin any estan els ordinadors a l’escola🏫?

Des de 2021-22, fa 2 anys.

Durant aquest curs hi hauran mes objectes digitals?

Si ja hi ha (estan preparats a les capses de robòtica).

Hi haurà noves actualitzacions als ordinadors💻?

Segurament, sí.

És possible que els alumnes de 4t tinguin els ordinadors en el futur?                                                Si però seran diferents, segurament chromebooks.

Des de quin any, els alumnes de 5è i 6è tenen els ordinadors?

Des de fa 2 anys.

Hi ha data de termini dels ordinadors?

En principi NO, no té final.

Què t’ha semblat el que hem escrit

Les  preguntes són molt interesants.

Ordinador portàtil Lenovo

Aquest reportatge ha estat redactat pels alumnes del cicle de grans: en Gerard, l’Amy i la Yusmailin.