Menjador de l’escola

Hem volgut fer un reportatge sobre el menjador a l’escola. El menjador es 12:30 a 15:00 cada classe té un monitor diferent. El primer torn dinen els petits: EI-3 dina a la classe, EI-4, EI-5, 1r i 2n. Mentre els petits dinen els grans estan al pati i després quan acaben els petits dinen els grans. En el segon torn entren al menjador els de 3r, 4t, 5è i 6è,  

El cicle dels grans tenen un dia cada curs per anar al gimnàs també hi ha un dia sense pilotes que és el dimarts. També hi ha uns dies que els monitors preparen activitats pels nens i després tenen temps lliure. El més habitual que es juga amb pilotes és FUTBOL o BÀSQUET, els monitors trien un esport per fer un torneig cada divendres. És un esport per cada trimestre el primer trimestre va se de vòlei i aquest és de bàsquet, encara no sabem el del tercer trimestre.

Per saber més coses hem preguntat a la Vicky:

En quants menjadors has treballat?

-En 8 menjadors.

Quants anys tens?

-51 anys 

Quants anys portes al cole?

-26 anys 

Perquè vas decidir vindre aquesta escola?

-Perquè una amiga em va dir que hi havia una plaça i volia treballar 

Com decidiu l’horari del menjador?

-El decidim amb l’escola 

Què és el que més t’agrada d’aquesta escola?

-Els nens i nenes del cole. 

Com organitzeu el menú de la dieta?

-El millor és algo bullit o algo a la planxa  

Quan tornarem a fer lo de que venen els pares i mares a dina amb nosaltres?

-D’aquí poquet Si tot va bé, al març

 

També volíem saber una mica més del Marc que es el monitor de 5e de menjador i coordina les extraescolars de l’escola. Hem decidit fer-li unes preguntes sobre el menjador, que li sembla i com se sent.

 En quants menjadors has treballat

-Només 1, el Pompeu.

Quants anys tens?

-36 anys.

Quants anys portes al cole

-18 anys.

Perquè vas decidir vindre aquesta escola?

-Quedava una plaça de monitor, me la van oferir i vaig acceptar.

Com decidiu l’horari del menjador?

-El decideix el cole.

Que es el que més t’agrada d’aquesta escola?

-M’agrada molt perquè és petita.

 

Aquest reportatge ha estat redactat per alumnes del cicle de grans fent de periodistes: Kendry i Noa.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>