Entrevistes als professors que porten més temps (2a part)

Seguirem les entrevistes amb l’Oleguer:

-A quin any vas entrar?

El 2015.

-Quina activitat t’agrada més fer?

Mots florals, acomiadament de 6è, la tutoria que vaig fer de 6è, preparar el judici de carnestoltes.

-Què t’agrada del teu ofici?

Estar a gust amb els alumnes i mestres, també aprenc coses dels alumnes cada dia. Qualsevol dia pot ser una sorpresa.

-Estàs satisfet/a del teu treball que has fet?

Sí, però hi ha coses a millorar.

-T’agradaria estar a un altre cicle?

M’agrada molt el cicle de Grans, però m’agradaria estar algun dia més amb 2n o 3r.

-Si poguessis tornar enrere hi hauria un altre ofici que t’agradaria més?

M’agrada escriure i penso que m’agradaria fer de periodista. També potser esportista.

-Com van ser els teus primers dies?

Vaig començar fent una substitució a un institut preparant els exàmens d’anglès de final de curs, recordo com que era jove encara jugava amb els alumnes al pati.

-Quin és el teu millor record de l’escola?

Tinc molts bons records, però la tutoria que vaig fer a sisè em va agradar molt, l’acomiadament dels grups sisè són records molt macos. Algun curs preparant mots florals quan llegeixo escrits dels alumnes que emocionen i estan ben escrits. A més, haver après de mestres que estaven a l’escola com la Leo, la Marta Vilalta, el Jordi, la Cristina, la Cati…

Per completar aquest recull d’entrevistes també li vam fer aquestes preguntes al Ciscu, que també va arribar a l’escola al 2015; però per problemes tècnics vam perdre la gravació de les respostes. Intentarem més endavant recuperar-ho o fer-li l’entrevista de nou.

Aquestes entrevistes han estat preparades i redactades per alumnes del cicle de Grans fent de periodistes: Flora, Kate i Arnau.