Els noms de les classes

Els periodistes hem anat per l’escola per preguntar els noms de les classes i per què han triat aquest nom. Ens han respost:

I3: Han anat una mica lents perquè són la classe de les tortugues.

I4: La classe dels capgrossos i les granotes han anat saltant fins que el nom els hi passés pel cap.

I5: La classe dels volcans, perquè sempre estan en erupció

1r: Primers i primeres ninges, són tan sigil·losos que de vegades estan darrere nostre i no els veiem.

2n: “Dos” gotes d’aigua, sempre estan xops fins a les botes.

3r: Els triceratops 3D van néixer en l’època dels dinosaures i veuen triceratops amb les ulleres 3D.

4t: El “quarto dels trastos” són uns trastos humans.

: Tornem en cinc minuts de fer entremaliadures.

6è: D’aquí cap a l’ESO, on faran noves amistats.

Us preguntareu, com votem els noms de les classes? Nosaltres votem en paperets, els alumnes els posem en una capsa i els delegats treuen els paperets. Així, van fent recompte de vots i van dient els vots que té cada nom. A vegades fan finals i a vegades és directe; és a dir, que es necessita una ronda com a mínim.

Un cop triat el nom, cada classe fa el disseny de la porta inspirat en el nom.

Aquesta notícia ha estat preparada i redactada per alumnes del cicle de Grans fent de periodistes: Hugo, Àlex i Miguel.