Del Sílex al Xip

Sortida Museu Història de Catalunya

El passat dimecres, dia 2 de febrer, la classe de sisè, Adeu Pompeu, vam anar al Museu d’Història de Catalunya, a una activitat que es deia: “ Del sílex al xip” . La raó per la qual vam anar va ser perquè estem treballant el projecte de “La tecnologia” i allà ens van ensenyar la seva evolució.

L’entrada era a la 13:30 i per arribar-hi vam agafar el metro a “La Sagrera”, línia 1, i vam baixar a l’Arc de Triomf. Vam entrar al Parc de la Ciutadella i vam fer una mica de recorregut. A continuació, ens vam quedar dinar al parc. Llavors, quan ja vam acabar, ens vam dirigir cap al museu.

Vam entrar al museu i una noia ens va guiar fins a una sala on ens va començar a explicar quines eines i armes tenien a l’edat de pedra. Després vam anar avançant i ens va explicar coses de cada època: l’edat de ferro, l’edat mitjana….fins arribar a l’edat contemporània. Ens van ensenyar els primers estris per cultivar, per caçar, per fer la farina …fins i tot ens van ensenyar la primera pel·lícula i un dels primers cotxes.

Quan vam sortir vam anar directament a buscar el metro a Urquinaona i vam tornar a l’escola.

Ens va agradar molt, tant el Parc de la Ciutadella com el museu.

Text escrit per l’alumnat de sisè