Critica teatre de Halloween

El passat 19/11/2023 la classe de “D’aquí cap a l’Eso” amb la tutora de anglès Marta Pons, van fer quatre petites obra de teatre que van estar preparant en sessions d’anglès les setmanes anteriors.

Els periodistes us volem explicar quines van ser les obres i la opinió dels espectadors i espectadores, que van ser els alumnes de mitjans i grans, perquè ens van quedar amb dubtes de que els va semblar tant als que van fer l’obra com als que no, per això vam anar a preguntar a un nen i una nena de cada classe. I quan vam preguntar als alumnes de 6è, van dir que estava bé però s’haurien d’haver esforçat més.. La majoria d’espectadors van dir que estava molt bé i que els va agradar molt.

Les obres de teatre que van fer va ser Halloween play representat per Anna, Jan, Lucia, Núria, Flora, Marc, Edward, Andres, Arnau i Ursula. What in the fray in me, representat per Hugo, Max, Gerard, Fateh, Rayan i Aina. Una altra obra de teatre va estar representada per Julia M., Bet, Noa, Ian, Ulrich i Julia H. I a la prova Gustavo van actuar la Kiara, Jadilla, Jan, Anna i Ibai.

La nostra opinió com a periodistes crítics de teatre és que va estar bé, en general va agradar molt i van ser entretingudes i divertides. Pensem que la mes divertida va ser la de what in the fray in me. tot i que va estar bé, una cosa a millorar eren les disfresses.

Aquesta crítica de teatre ha estat preparada i redactada per alumnes del cicle de Grans fent de periodistes: Kiara, Àngel i Zaira.