Aquest mes de maig els grups de 4t i 5è hem anat de colònies al Delta de l’Ebre. Hem gaudit de la natura i el paisatge, hem fet esport i ens hem apropat als costums i formes de fer i viure.
El primer dia vam visitar MonNatura, on ens van explicar curiositats sobre la flora i la fauna del Delta i on vam provar de bellugar-nos pels canals amb les barques de perxar. A la tarda, ens vam instal·lar, vam fer jocs cooperatius i ens va sorprendre un xàfec que ens va donar l’oportunitat de jugar a jocs de taula.
El segon dia vam fer una ruta en bicicleta que ens va portar des de Deltebre fins a l’illa de Buda travessant els cultius d’arròs, circulant pel carril bici que transcorre per la riba del riu i amb parada inclosa per remullar els peus a la platja.
El darrer dia vam visitar Delta Polet, on vam realitzar diferents activitats relacionades amb el cultiu de l’arròs i on ens vam enfangar a la recerca del cargol poma.
Tres dies molt intensos i plens d’activitat per fer grup, aprendre i passar-ho d’allò més bé!

