Anem a la biblioteca

El dijous dia 17 de novembre, 3r i 6è van anar a la biblioteca a començar l’activitat Interrogatori en 3r grau. El grup de 3r va començar a les 9:30 i 6è a les 10:30.

El grup de 6è va llegir algún llibre i els hi van explicar que els hi donarien un llibre que era de fugues, els van explicar com estaven organitzats el prestatges i  que el llibre que han de llegir, hi havien varies históries que eren reals, el llibre és diu Grans fugues de la historia.

Els autors son Soledad Romero Mariño la que ha escrit els textos i l’il•lustrador és Julio Antonio Blasco.

El llibre que va triar 3r es diu El misteri de la tifa de gos abandonada, l’autora es diu Anna Cabeza.

Després vindran a l’escola en una segona sessió i parlarem del llibre i prepararem l’interrogatori perquè a la tercera sessió ens visitaran les autores i els hi podrem fer preguntes.

Aquesta notícia ha estat escrita per alumnes de Cicle de Grans fent de periodistes: Roc i Jadilla.