PROCÉS DE PREINSCRIPCIÓ pel curs 24/25
23/02/24Estigues informat de tots els passos del procés de preinscripció a través del web del Departament d’Educació:… Llegeix més»
Estigues informat de tots els passos del procés de preinscripció a través del web del Departament d’Educació:… Llegeix més»
A l’hora de música els alumnes i les alumnes de 2n hem treballat dues cançons.
Un temps per cada cosa i Margarida Blanca.
La música ens ajuda a explorar de manera sensorial les possibilitats de moviment del cos. Adequar, quan escaigui, el moviment al so i a… Llegeix més»
L’activitat de fer dictats permet treballar l’ortografia de forma implícita, és a dir, contextualitzar les normes ortogràfiques en un text.
Practicar dictats és una cosa que, encara que els nens els pot avorrir, els ajuda a aprendre a escriure millor. Però també a fomentar la seva… Llegeix més»
Ja hem començat a treballar amb el nostre Projecte del tercer trimestre. “LES MÀQUINES”.
Els nostres alumnes a través de la seva pregunta repte, faran recerques i investigaren per poder desenvolupar la informació a través de les seves inquietuds i neguits.
Aquí us deixem les primeres feines fetes pels alumnes de Sisè A i Sisè B.
Hello!
Aquests dies l’alumnat de 6è està creant amb pasta blanca la seva paleta de pintor.
La idea és crear un record comú del seu últim any de la classe de plàstica.
Cadascun està posant la seva imaginació, creativitat i color per crear les seves paletes.
Són uns autèntics… Llegeix més»
Hola, famílies!
Durant el mes de març i principis d’abril, l’alumnat de 4t ha treballat l’Edat Antiga a Catalunya. Entre tots hem après qui eren els ibers, els romans i els grecs i quina ha estat la seva petjada històrica al nostre territori. Després d’haver estudiat… Llegeix més»
Benvolgudes famílies,
Aquesta setmana us vull compartir una activitat que vam fer amb els alumnes de 2n de primària. Estem treballant les parts del cos i hem fet un seguit de jocs que els han encantat. Us els deixo a continuació per si els voleu practicar… Llegeix més»
Dilluns 8 d’abril els alumnes de 5è vam rebre una xerrada del Programa de Seguiment i Vigilància del mosquit tigre, prèviament, havíem parlat a classe dels mosquits tigre així que vam poder resoldre unes preguntes com científics experts.
Ens van explicar trobar larves de mosquit i… Llegeix més»
A música avui hem treballat els ritmes i les qualitats de so amb instruments de petita percussió. Els instruments de percussió són els que se sonen picant.
Ha estat genial poder tocar els instruments de petita percussió que coneixem com el triangle, la caixa xinesa, les… Llegeix més»
Els i les alumnes van realitzar tres tallers cooperatius i d’aprenentatge de manera autònoma que els i les va ajudar a aprofundir en els continguts més bàsics de la nostra salut. A través de l’experimentació directa i l’ús d’objectes els alumnes entendran algun dels sistemes del… Llegeix més»
Els grups interactius són una forma d’organització de l’aula que dona els millors resultats en l’actualitat quant a la millora de l’aprenentatge i la convivència. Pel seu desenvolupament, es multipliquen i es diversifiquen les interaccions a la vegada que augmenta el temps de treball efectiu.
Així… Llegeix més»