Fem música

A l’hora de música els alumnes i les alumnes de 2n hem treballat dues cançons.
Un temps per cada cosa i Margarida Blanca.
La música ens ajuda a explorar de manera sensorial les possibilitats de moviment del cos. Adequar, quan escaigui, el moviment al so i a… Llegeix més»

PROJECTE 3R TRIMESTRE “LES MÀQUINES”

Ja hem començat a treballar amb el nostre Projecte del tercer trimestre. “LES MÀQUINES”.

Els nostres alumnes a través de la seva pregunta repte, faran recerques i investigaren per poder desenvolupar la informació a través de les seves inquietuds i neguits.

Aquí us deixem les primeres feines fetes pels alumnes de Sisè A i Sisè B.

Painter’s palette

Hello!
Aquests dies l’alumnat de 6è està creant amb pasta blanca la seva paleta de pintor.
La idea és crear un record comú del seu últim any de la classe de plàstica.
Cadascun està posant la seva imaginació, creativitat i color per crear les seves paletes.
Són uns autèntics… Llegeix més»

JOCS EN ANGLÈS A 2n

Benvolgudes famílies,
Aquesta setmana us vull compartir una activitat que vam fer amb els alumnes de 2n de primària.  Estem treballant les parts del cos i hem fet un seguit de jocs que els han encantat. Us els deixo a continuació per si els voleu practicar… Llegeix més»

Xerrada el mosquit tigre

Dilluns 8 d’abril els alumnes de 5è vam rebre una xerrada del Programa de Seguiment i Vigilància del mosquit tigre, prèviament, havíem parlat a classe dels mosquits tigre així que vam poder resoldre unes preguntes com científics experts.
Ens van explicar trobar larves de mosquit i… Llegeix més»

Grups interactius

Els grups interactius són una forma d’organització de l’aula que dona els millors resultats en l’actualitat quant a la millora de l’aprenentatge i la convivència. Pel seu desenvolupament, es multipliquen i es diversifiquen les interaccions a la vegada que augmenta el temps de treball efectiu.
Així… Llegeix més»