Acollida

El servei d’acollida és un servei diàri que s’ofereix des de l’AFA de l’escola. Aquest és realitza tant durant el matí com a la tarda.

HORARI:

• ACOLLIDA MATINAL de 8:00 a 9:00
    • ACOLLIDA A LA TARDA de 16:00 a 17:00

FUNCIONAMENT

Aquesta activitat es duu a terme dins les instal·lacions de l’escola. Concretament l’acollida matinal es realitza al menjador de l’escola i la de la tarda a l’aula de P4. En ambdós serveis, tant pel matí com a la tarda, es realitzaran activitats lúdiques dirigides per un monitor/a. Es recomana  per l’acollida de la tarda que l’alumnat porti berenar, ja que no està inclós en el servei. En el cas que l’alumne/a participi en el servei d’acollida de la tarda de forma excepcional, cal avisar al tutor/a prèviament.

CONTACTE

Per més informació us poder adreçar al correu de l’AFA de l’escola o la bústia de suggeriments que podeu trobar al hall de l’escola.