Educació Infantil

BENVINGUDA

Entrada tranquil·la a través de diverses propostes de descoberta d’inspiració Montessori.

BON DIA I RUTINES

Activitats diàries d’acollida i retrobament destinades a ajudar l’infant a situar-se en l’espai i el temps.

TREBALL PER PROJECTES

Cada trimestre es porta a terme un projecte que parteix dels interessos i necessitats dels infants.

 

AMBIENTS

Espais d’aprenentatge que parteixen de l’acció dels infants i que pretenen fonamentar diferents capacitats a partir de diferents materials i elements.

RACONS

L’aula s’organitza en diversos espais on l’alumnat, distribuït en petits grups, realitzen activitat simultànies, algunes de manera autònoma i algunes amb acompanyament.

ASSEMBLEA

Sessió setmanal destinada a ser un punt de trobada, de debat, de reflexió i de resolució en grup.

 

CONSCIÈNCIA FONOLÒGICA

Treball de la capacitat de reconèixer i usar els sons en el llenguatge parlat i que és la base per aprendre a llegir i a escriure.

REPORTER/A VIRTUAL

Activitat setmanal que busca fer créixer l’autoestima de cada infant. Junt amb la col·laboració de la família, comparteix alguns aspectes de la seva vida amb els companys i companyes.

PATI

El pati es considera també un espai d’aprenentatge on es fomenta la descoberta d’un mateix i de l’entorn.

 

ENGLISH

Introducció a l’Anglès de manera lúdica, tenint en compte les capacitats, instints i necessitat dels infants.

PSICOMOTRICITAT

Es centra en el desenvolupament del moviment, del control corporal, en les primeres manifestacions de la comunicació i del llenguatge, en les pautes generals de la convivència i en el descobriment de l’entorn entre altres.

MÚSICA

La música és un llenguatge universal que millora l’atenció, la motivació, la creativitat, la psicomotricitat, la memòria, l’estat anímic i, en conseqüència, l’aprenentatge.

 

Teixit d’escola

Projecte interdisciplinari, amb un mateix fil conductor a tots els cursos, on es realitzen diferents tallers lligats a un producte final.

Als tallers es treballen múltiples intel·ligències.

El treball lingüístic queda implícit en el sí del taller bé sigui de forma oral i/o de forma escrita.

Grups d’alumnes barrejats (intercicles).

Grups interactius

Es duen a terme entre 4 i 5 activitats diferents alhora en una sessió. Cada activitat té una durada d’uns 10 minuts tutoritzada per un adult.

Els alumnes passen per totes les activitats al llarg de la sessió.

Grups heterogenis.

Es promou l’acceleració de l’aprenentatge i l’aprenentatge dialògic.