Menjador escolar

El servei del menjador escolar està gestionat pel Consell Comarcal de la Selva. Per el bon funcionament us deixem el decàleg pels alumnes de menjador:

DECÀLEG FUNCIONAMENT MENJADOR

Podreu trobar tota la informació a la seva web.

També podeu obtenir informació:

• Trucant per telèfon al 972 84 21 61 · 972 84 08 04
  • Enviant un correu a comarca@selva.cat
  • Personalment al Consell Comarcal de la Selva a Sta. Coloma de Farners (Passeig de Sant Salvador, 25-27)

Tot seguit us facilitem tota la informació i documentació referent al servei del menjador.

Els Menús de l’escola canvien cada mes. Us enllacem la pàgina web on podreu veure aquests menús:

Enllaç Menús Menjador

Us enllacem les pàgines web on podreu trobar els Formularis i document del servei. Hi podreu trobar:

Preu del servei

Amb caràcter general el preu del servei de menjador escolar de les escoles gestionades pel Consell Comarcal és de 5.37€/menú per als usuaris fixes (de 3 a 5 dies setmanals) i de 5.84€/menú per als usuaris eventuals. Per més informació específica de cada menjador podeu consultar a l’administrador/a del menjador de cada centre.

Per últim, també us enllacem la pàgina web de beques de menjador i transport del Consell Comarcal de la Selva: