Recursos Pedagògics

MATERIAL ESCOLAR

La quota a pagar serà de 110 euros (s’inclou una activitat de lleure, teatre… a nivell de tota l’escola).

Al setembre, passem el Contracte de compromís de bon ús i bones pràctiques del material didàctic a les famílies, on es comprometen a tenir cura del material i a pagar-lo a final de curs en el cas que s’extraviés o deteriorés per qualsevol motiu. En cas que sigui un llibre de lectura s’haurà d’abonar 9 euros; en cas que sigui un llibre de reutilització o quadernets s’haurà d’abonar el preu real.

• Si els alumnes perden l’agenda, han de comprar la de l’escola a secretaria.
  • Pels alumnes de 6è, el Departament d’Educació dóna el recurs digital d’un ordinador portàtil per cada alumne. En aquest cas, es farà una autorització per tal que l’alumne pugui portar l’ordinador a casa sempre que ho necessiti. A final de curs, aquest ordinador ha de retornar-se al centre.
  • Només es tornarà a donar el material fungible en cas que s’hagi fet curta la previsió de material per tot l’alumnat.

El consell escolar va aprovar que qui no pagui el material escolar, no podrà participar de les sortides ni colònies, així com tampoc se li donarà el material d’aula a principi de curs.