PRODUCTE FINAL DEL PROJECTE DELS OCEANS DELS ALUMNES DE 5èB

El curs s’ha acabat i els alumnes de 5èB hem finalitzat del tot el nostre projecte dels oceans, el nostre producte final ha tingut dos resultats diferents, un calendari escolar pel curs vinent, on hem acompanyat cada mes amb una frase de sensibilització per cuidar els oceans, i que ja disposeu d’ell a cada llar, i, per altra banda, un vídeo (us adjuntem l’enllaç per poder-lo veure) que també permet reflexionar sobre les causes i les conseqüències de la contaminació per culpa dels humans cap als oceans i conèixer dades d’aquests, que resulten del tot sorprenents.

Esperem haver aconseguit els nostres propòsits amb l’elaboració i l’aprenentatge d’aquest projecte i que us hagi agradat molt tot.​

A continuació cliqueu per poder veure el vídeo.